вівторок, 9 грудня 2014 р.

Нестандартні форми проведення педрад у гімназії


 На етапі створення ситуації успіху були представлені  наробки вчителів, фрагменти відкритих уроків, виховних заходів  розвивального напрямку.

Вже третій рік в Марганецькій гімназії  проводяться нестандартні форми проведення педрад.
У листопаді місяці 2014р. в  гімназії вивчалося питання: «Впровадження передових технологій навчання при формуванні в учнів ключової компетентності «уміння вчитися».
 В кінці листопада відбулася педрада з цього питання. Форма проведення була максимально наближеною до уроків розвивального навчання за передовою технологією Ельконіна –Давидова. Майстер – клас проводила заступник директора з НВР, вчитель-методист Касьянова С.Г..
На педраді працювали  лабораторії, вчителі аналізували проблемні питання. Питання порядку денного, які готували вчителі творчої групи, звучали як виступи-доповнення до відповідей учасників лабораторій.
На етапах постановки та розв’язку проблемного завдання вчителі досліджували модель уроку при якому створюються умови формування в учнів ключової компетентності «уміння вчитися» та творчо представляли  наробки лабораторій.
На етапі рефлексії. Учителі визначили ефективні етапи сучасного уроку з формування в учнів ключової компетентності» уміння вчитися» та внесли пропозиції до рішення педради.
Адміністрація висловлює подяку за підготовку та проведення педради творчій групі,а
особливо :Желдаковій О.М.,Касьяновій С.Г.,Філякіній М.Ю.,Морщавці С.В.,
Приходченко Я.М.,Помогайко М.В.

  

Немає коментарів:

Дописати коментар